4. maj 2009

ICP - Internet Chess Portal - vrata v čudoviti svet šaha

Popoldne sem prejel tale prijazen mejl:

Pozdravljen!

naredil sem svoje daily puzzle - šahovski problem(končna faza 100 problemov), ki so še testne, če ste zainteresirani jih lahko vključite na svoj blog - kot je to na moji spletni strani ICP Šahovski portal...
če so kakšna vprašanja - e_mail
LP
Franci Štiberc - webadmin

--------------------------------------------
Najlepša hvala, Franci!
Se priporočam za tesnejše sodelovanje. Rad bi se še veliko naučil...
Lp, Bogdan Osolin alias Lankurent:)
--------------------------------------------
5. 5. 2009
No, pa danes še za tole, hvala.
Cast

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Halo Bogdan!
po krajšem času sem zopet na vašem blogu, nova postavitvem mi je zelo všeč - velikosti pisave

Franci