28. feb. 2009

Prvi Boštjan Jeran


Včeraj me okoli 15.30 poklical moj dobri šahovski kolega Boštjan in me povabil, da grem z njim na redni petkov hitropotezni šahovski turnir v Ljubljano. Izgovarjal sem se na svojo utrujenost od prejšnega večera, ko smo Pri Gašperju na Prevojah praznovali dva rojstna dneva (Uf, kako smo se najedli in odžejali!), in sicer Edotov in Zdravkov (oba sta že prekoračila 60 let), dveh šahistov 1. moštva ŠS Bor Dob A. Za darilo smo jima kupili torti v obliki šahovnice in obema še šopek rož... No, pa sem zavrnil Boštjanovo povabilo, za nameček pa sem zvečer še odšel na Obalo, kjer sem s Frančkom odigral dve zanimivi hitropotezni partiji (1:1). Ko sem se vrnil domov (okoli devete), sem radovedno pogledal, kako se je Boštjan kaj odrezal na turnirju (o katerem sem prej mislil, da se igra 2x5 minut). Priznam, da sem se tudi jaz razveselil njegove zmage. Čestitam, Boštjan! Posebno tvoja zmaga nad sila neugodnim Zdravkom Vošpernikom ti je odprla pot k osvojitvi 1. mesta, kajne?

Ni komentarjev: