14. dec. 2008

V znamenju številke 5

Včeraj, ko sem se zbudil, sem pogledal na uro svojega mobitela. Kazalo je 5.55. V tistem hipu sem pomislil na 5. mesto na šahovskem turnirju, ki sem se ga nameraval udeležiti v Domžalah. Ob 8.30 sva se v Floridi dobila s kolegom Tomotom Omahno, popila kavico in se odpeljala na redni mesečni turnir (2x15 minut). In na koncu turnirja, ko je sodnik Sašo Kozarski razglasil uvrstitve, je začel s 5. mestom.
Osvojil sem 5. mesto in zanj dobil 5. nagrado v vrednosti 5. evrov. Skratka, kaj ni vse skupaj odlično!? Če pa bi zmagal v zadnjem krogu, pa bi bil celo prvi... Najbolj mi je ostala v spominu "lepa zmaga" nad Boštjanom Rebernikom, klubskim soigralcem.

/Klik na fotografijo za povečavo./
Športno pa mi je za zmago čestital tudi Boris Skok, ki sem ga kot beli premagal v njegovi priljubljeni sicilijanko, po zelo dolgem času spet premagal. Brez napake!

Ni komentarjev: