20. feb. 2012

Kako beli zmaga




IZ FB: http://www.facebook.com/groups/sahzavsakogar/254789697935230/?notif_t=group_activity
Bogdan Osolin Prva misel: Sf6!
Pred 11 urami/-a · Všeč mi je

Robertos Novak zih bo rešu ;)
Pred 11 urami/-a · Všeč mi je
Bogdan Osolin Druga: Sg4 pripeljati na h5:)
Pred 11 urami/-a · Všeč mi je

Robertos Novak Sf6 nevem če je najbolša
Pred 11 urami/-a · Všeč mi je

Robertos Novak igram Sh2
Pred 11 urami/-a · Všeč mi je
Bogdan Osolin Zapiši celo varianto:)
Pred 10 urami/-a · Všeč mi je

Robertos Novak ok Sh2 Sf1 Sg3 in Sh5
Pred 10 urami/-a · Všeč mi je

Domen Krumpačnik pa kaj? Skakač je na h5 in...?
Pred 10 urami/-a · Všeč mi je

Matej Titan Konj mora it vse okrog na b4( h2-f1-g3-h5-f4-h3-g5-h7-f8-d7-b8-a6 ) in potem se črnega kralja patira in je prisiljen žrtvovat material
Pred 9 urami/-a · Ni mi všeč · 3

Domen Krumpačnik hm....še dosti manjka...
Pred 8 urami/-a · Všeč mi je

Robertos Novak kombinacijo je treba zvesti ane
Pred 8 urami/-a · Všeč mi je

Domen Krumpačnik varianto do konca
Pred 8 urami/-a · Všeč mi je

Robertos Novak tako je in brez napak
Pred 8 urami/-a · Všeč mi je

Domen Krumpačnik Pa ne da je pretežek? Do sedaj se je še vse rešilo. Matej je še najbliže, a še kilometre daleč.
Pred 9 urami/-a · Všeč mi je

Robertos Novak pa ni pretežko ane sm douga je ;)
Pred 8 urami/-a · Všeč mi je

Peter Kokol Po xy.Sb4 mora črni kralj stat na c2, da se umakne na c1. Je to mogoče?
Pred 8 urami/-a · Všeč mi je

Peter Ferk sf6-gxf6,g7-sxg7,exf6-in počasi promocija
Pred 4 urami/-a · Všeč mi je

Robertos Novak Sf6- Sxf6
Pred 3 urami/-a preko mobilnega telefona · Všeč mi je

Matej Titan Po Sf6 se vzame gf6 2.g7 Sg7 3. ef6 e5 -+
pred približno eno uro · Všeč mi je

Robertos Novak In ce uzame z skakačem a. Tudi to je treba računat
pred približno eno uro preko mobilnega telefona · Všeč mi je

Matej Titan pa če ni korektno Sf6, kaj bomo pol računal ??
pred približno eno uro · Všeč mi je

Robertos Novak Ja ni ane Sh2 je prou
pred približno eno uro preko mobilnega telefona · Všeč mi je
Bogdan Osolin Ali je to tista matna slika?
http://postimage.org/image/r3ntimilp/

View image: Favel Mat
www.postimage.org
pred 56 min · Všeč mi je ·

Ni komentarjev: